Založ si blog

MDD – sviatok detí či rodičov?

Od detstva som skôr introvert a hoci mám deti neobľubujem s nimi chodiť na masové podujatia. No tentoraz som urobila výnimku.

V trnavskom Maxe sa konala oslava MDD. Na počesť všetkých detí boli pozvaní dvaja klauni. Zabávali deti spôsobom súťaž a dostaneš. Najpriebojnejšie deti dostávali aj viackrát, čo sa nepáčilo ostatným rodičom, ktorí svoje deti okato nepostrkovali dopredu. Našli sa aj takí, čo dieťa dvihli do výšky a otrčili klaunovi, aby ho obdaroval žetónom, ktorý sa dal vymeniť za maškrtu.

Môj syn je malý, nesúťaživý, kresliť nevie, spievať a recitovať sa pred davom neosmelí, tak sme len stáli a pozerali ako okolo nás pribúda detí s cukrovou vatou, pukancami, donutkami. Spolu s ďalšími podobne „postihnutými“ rodičmi sme teda našim ratolestiam išli kúpiť spomínané maškrty, lebo žetóny boli len za účasť. Aké bolo naše rozčarovanie, keď sme sa dozvedeli, že za peniaze sa nedá, len za žetóny. Vysvetlíte to malým uplakaným očkám? Vrátili sme sa späť a čakali, či sa ujdú žetóny aj nesúťažiacim. Konečne sa klaun sklonil a podal aj nám. Mali ste vidieť tú radosť. To som chvíľu predtým bola rozhodnutá odísť preč. Tak sme zostali a menili postupne žetóny za maškrty aj my. Zaujímavé, že najviac ich menili počernejšie väčšie decká a tie sa aj samé pretláčali do popredia. Ako som sa na mieste od iných rodičov dopočula, vždy keď sú v meste nejaké akcie, tieto tam nesmú chýbať – veď sa najedia zadarmo. Ochranka Maxu sa tiež zapotila, museli mať oči všade.

Našťastie o kabelku som neprišla, akurát o dobrý pocit z celej akcie.

Na telo

14.02.2011

V mojom okolí sa nachádzajú minimálne traja ľudia, ktorí si túto reláciu nenechajú určite ujsť. V ich rodinách sa preto so železnou pravidelnosťou zasadá k obedu presne o dvanástej, ani o minútu neskôr. Tieto ženy chystajúce nedeľný obed sa musia snažiť, aby bolo jedlo pre hlavu rodiny včas navarené. Stále ako za čias našich babičiek. No a keď si potom [...]

Ďakujem Ti sestrička!

12.02.2011

Nedávno som navštívila nemocnicu. Poslali ma na röntgen ruky. Z toľkého písania na PC ma potvora rozbolela. Presnejšie prsty na kĺboch. Bola som objednaná na pol jedenástu. Samozrejme, že čas bol orientačný, takže raz-dva z toho bola pol dvanásta. Čakáreň nemocnice susedila priamo z lôžkovou časťou traumatológie. Ako to už v nemocniciach chodí, dvere sa nezatvorili. [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6613x
Priemerná čítanosť článkov: 2204x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy